Storitve

Podjetje ReDisc d.o.o. vam s svojo tehnologijo obnovi ali nadgradi vaš karbonsko-keramičen disk. Ponujamo tudi manjša popravila na CCM ter edini na svetu, tudi možnost popravila na CCB diskih.

A) KOMPLETNA OBNOVA MOČNO OBRABLJENIH DISKOV

Karbonski disk je sestavljen iz ogljikovih vlaken – C. Kadar je temperatura diska več kot 700 °C, disk “zažari”, ogljikova vlakna se uparijo in pojavijo se zračni žepi. Kisik, ki pride med vlakna, deluje kot izolator. To pa pomeni, da ima disk posledično:

  • Slabšo toplotno prevodnost (ne oddaja toliko toplote, kot bi sicer)
  • Manjšo trdnost (neenakomeren občutek pri zaviranju)

1. KORAK MEHANSKA OBDELAVA

Disk se razstavi, stehta, izmeri z napravo za obrabo, pregleda strukturne poškodbe in po potrebi rentgensko slika. Na ta način se pregleda strukturne poškodbe, katere s prostim očesom niso vidne.

Očistimo tudi ostanke zavornih oblog in ostalih nečistoč ter pripravimo disk na nadaljnjo obdelavo.

Zavorne diske impregniramo s polimeri, s katerimi zapolnimo zračne žepe. To ponavljamo toliko krat, dokler disk ne doseže svoje ciljne teže.
Po impregnaciji tudi ugotovimo, ali je jedro diska dovolj močno, da lahko nadaljujemo s postopkom.

 

2. KORAK ZAPOLNITEV

3. KORAK NOTRANJA ZAŠČITA

V tretjem koraku “oblečemo” ogljikova vlakna in jih s tem zaščitimo pred nadaljnjim uparevanjem.

4. KORAK ZUNANJA ZAŠČITA

Uporabimo OXY PREMAZ na zunanji površini. Premaz se ne nanaša na tekalno površino, le po zunanji in notranji površini. Premaz prepreči vdor kisika v notranjost karbonsko-keramičnega diska. Lahko izbirate med dvema barvama; svetlo ali temno siva. Rdeča barva na sliki je simbolična, zaradi nazorne predstave.

5. KORAK KONČNA MEHANSKA OBDELAVA
Površina se nato zbrusi, s tem dosežemo čisto in popolnoma ravno torno površino. Disk nato pošljemo v kontrolo, kjer je ponovno stehtan in uravnotežen. Diske tudi ponovno izmerimo z merilno napravo za obrabo, ter po potrebi slikamo z rentgen napravo. Zavorni kolut ima v povprečju večjo težo (do 180 g) in doseže svojo ciljno težo. Za vsak disk pripravimo certifikat. Opomba: Obnovljeni zavorni diski so zaradi postopka nekoliko tanjši od originalnih delov, vendar imajo večjo gostoto. To pomeni, da imajo obnovljeni diski daljšo življenjsko dobo.

B) NADGRADNJA NOVIH ALI MALO RABLJENIH DISKOV

Storitev ponuja specialni tretma za izboljšanje gostote novih ali malo rabljenih karbonsko keramičnih diskov. Odpravimo tudi morebitne pomanjkljivosti standardnega procesa. Odprava ostalih strukturnih nepravilnosti, izboljšamo toplotno prevodnost.

Pri nadgradnji uporabljamo tehnologijo zaščite ogljikovih vlaken.

Ter zaščita z oxy premazom, ki prepreči prehajanje kisika v jedro diska.

C) MANJŠA POPRAVILA NA VSEH DISKIH

Možna so manjša popravila vseh utorov in poškodb na CCM in CCB diskih.

D) NOVO!! MANJŠA POPRAVILA SLOJEV NA CCB DISKIH

Popravila poškodovanih sloje na CCB diskih.

Zelo zahtevna in omejena proizvodnja. Le 20 kosov / mesec. Rezervacije sprejemamo 1 mesec v naprej.

(Za več informacij nas kontaktirajte).

Za ta popravila, so potrebne naslednje omejitve:

  • Poškodba na torni površini ne sme ne sme presegati 50 mm.
  • Lokalna poškodba roba diska, premer ne sme presegati 50 mm.

Primer površinske poškodbe na CCB diskih.

 

E) RACING TREATMENT

CCM diske lahko na dodatno zahtevamo obdelamo z t.i. RACING TREATMENT. 

CCM diski so v osnovi brez dodatnega sloja na tekalni površini, zato smo razvili posebno obdelavo, s katero CCM diske še dodatno obdelamo. Ti diski so namenjeni uporabi na dirkalni stezi.

 

F) Menjava zavornih oblog

Menjava zavornih oblog ob obnovi ali nadgradnji karbonskega diska je nujno potrebna. Zavorne obloge ali ploščice na disku pustijo svoje sledi, nastanejo tudi utori. Zato je za daljšo življenjsko dobo diska potrebno zamenjati tudi zavorne obloge. Nudimo konkurenčno ceno pri dobavi in široko izbiro proizvajalcev. Dobavimo lahko tudi originalne dele proizvajalcev.

H) Obnova pritrdilnih elementov

Obračuna se glede na količino dela.

CENIK

Cene so informativne. Za točen izračun nas kontaktirajte na sales@redisc.si.

CENE ZA CCB ZAVORNE KOLUTE

(SGL, s površino iz silicijevega karbonata, npr. Audi, Bentley, BMW, Lamborghini, Porsche).

Cena velja za 1 kos. 

PCCB 350 mm

1.810 € + DDV

do premera 370 mm

1.815 € + DDV

Od 370 mm do 399 mm premera

1.820 € + DDV

Od 400 mm premera

1.880 € + DDV

Manjša popravila (poškodbe roba)

750 € + DDV

Pritrdilni element (floater) za PCCB enojni

45 € + DDV

CENE ZA CCB POPRAVILA SLOJEV

Storitev zajema kompletno obnovo ter popravilo.

Popravilo slojev na CCB diskih.

2.100 € + DDV

Pritrdilni element (floater) za PCCB enojni

45 € + DDV

CENE ZA CCM ZAVORNE KOLUTE

Brembo, brez površine, npr. Ferrari, Mc Laren, Aston Martin, Corvette, Maserati, Nissan) Zavorni diski CCM z našo tehnologijo postanejo trši in bolj odporni (večkratna vakuumska polimerna infiltracija).

Cena velja za 1 kos. 

Vsi CCM diski

1.550 € + DDV

Manjša popravila

800 € + DDV

Posebna obdelava za na pisto*

250 € + DDV

Pritrdilni element (floater) za CCM enojni

45 € + DDV

*povečamo gostoto v zavornih kolutih s kompleksno posebno obdelavo. Zaradi tega so diski CCM znatno bolj odporni. Ta proces je idealen za dirkalna vozila ali vozila, ki se pogosto uporabljajo na dirkalnih dnevih.

Plačilo po potrjenem naročilu. Stroške pošiljanja plača pošiljatelj.

Čas dostave je ocenjen na 3-5 delovnih dni. Pošiljanje je možno tudi mednarodno.

Možno je tudi ekspresna dostava (1 delovni dan). Znotraj EU je povprečna cena 30 € + DDV, za točen znesek na kontaktirajte.

Vsa naročila države iz EU individualno obravnavamo zaradi postopkov carinjenja.